Ontspullen - van start - dag 1

Ja!!!
Vandaag gaan we dan echt beginnen met onze ontspul-uitdaging (zie mijn vorige blog ontspullen - een stap in de goede richting)

Ik maak het voor deze eerste keer nog niet zo heel erg moeilijk.
Het zogenaamde laaghangende fruit moet er het eerst aan geloven.
Ik maak gewoon een rondje door het huis en kijk wat ik zo hier en daar zie slingeren.

Dat levert meteen het eerste item op:


Een set maatschepjes - daar hebben we al een mooie set van, dus deze is dubbel.

Dubbele items kunnen meestal direct het huis verlaten, tenzij er een heel goede reden is om twee van iets te hebben - ik kan nu geen goede reden bedenken ;-)

En ja, het was een soort van cadeautje, maar dat is ook geen reden om er geen afscheid van te nemen.

Ik heb dit item dus netjes in de bak gelegd waarin ik tot zaterdag alles verzamel.

Op naar de volgende items!

Reacties

Populaire posts