Ontspullen - dag 2 t/m 4

Tot nu toe nog een makkie

Dag 1 was echt makkelijk, het eerst item lag gewoon voor mijn neus.
En gelukkig voor mij lagen daar nog meer items bij waar ik wel graag afscheid van zou willen nemen. Ook bij de spullen van mijn jongste lagen wat te kleine kledingstukken en schoenen voor het grijpen.
Oja, en dat stinkende kerstkleed dat ik vanwege de stank niet op tafel meer wil leggen.

Inmiddels staat de teller op 10 dingen die we niet meer in ons huis gaan houden.


Dag 2

Dag 3

Dag 4
Dat het tot nu toe soepel loopt is wel een motivatie om verder te gaan. Ik merk dat ik door het huis loop en denk: "ligt hier nog iets dat weg kan?" 
Dan kijk ik alvast even en maak een mental note - hier ligt nog wat om uit te zoeken.
Als ik dan een half uurtje heb duik ik in de kast/bak/doos en vis de spullen eruit.
Voorlopig dus nog makkelijke dingen:
  • te kleine kleding
  • kapotte dingen
  • dubbele dingen
 Ik ben benieuwd hoe dat over een weekje of zo is.

Reacties

Populaire posts