Ontspullen - dag 13 t/m 20

Nog steeds kleding...

Dag 13
Ik vind nog steeds te kleine kleding van mijn jongste. Schrikbarend hoeveel kleding ik voor de jongedame in huis heb. De meeste dingen zijn wel doorgevertjes van haar oudste zus, maar dan nog.
Het tellen van deze spullen maakt me wel bewust van de hoeveelheid die ik ooit een keertje heb aangeschaft. Dat kan minder.

Nu moet ik onmiddelijk toegeven dat er in de huidige maat minstens zo veel in de kast hangt en ligt. Als ze daar uitgroeit kom ik makkelijk weer aan honderd-plus kledingstukken die weg kunnen.
Maar goed, bij de oudste heb ik mijn leven al iets gebeterd, zij heeft duidelijk minder kleding en strakjes is er dus ook minder om door te geven naar de jongste.

Ik ben mijn leven dus wel aan het beteren en in de loop van de tijd zal het ook echt allemaal minder worden. Gewoon een kwestie van volhouden en niet te veel nieuw kopen.
De kleding die weg gaat, brengen we voor het grootste deel naar de kringloop. Alleen echt kapotte kleding gaat in de kledingbox.

Dag 15
In 8 dagen 132 kledingstukken

De afgelopen dagen zijn er 132 kledingstukken verzameld om weg te doen. En het lijkt erop dat deze bron van spullen nu zo goed als opgedroogd is.  
Ik moet dus op zoek naar nieuwe bronnen om de uitdaging de komende dagen vol te kunnen houden. 

De teller staat na vandaag op 210!

Dag 16

Dag 17
Dag 18













Dag 19











Dag 20








Reacties

Populaire posts